Åland levererade

Ålands helgen är över  (såhär några dagar i efterskott) och vi har haft det awesome. Min Umeåtjej Joppe var mer eller mindre finsk när helgen var över. Hon pimplade lapinkulta hela helgen, svor vittu och pratade dialekt. Kameran var med men kamerakortet var hemma, så har inte ett enda bildbevis sen helgen. Träffade på bekanta ansikten och festade från morgon till kväll tre dagar i rad. Bodde i festivaltältet som hade alldeles för många år på nacken - tältet såg lite trött ut andra dagen. R.I.P. På söndagen sa vi hejdå åt mina vänner Fippe och Rabbe som gjort vår helg stört rolig. Hoppade på båten med Stockholm i sikte och fick ett samtal när vi steg i land. Fippe ringer. "Hej Sara, höduu att äääh, vi ändra oss lite i sista sekund. Jag och Rabbe är påväg till Stockholm. Är där om en halvtimme. Kan vi kom och slagga hos dej?"
Sagt och gjort. Fick besök och några till trevliga dagar med roligt sällskap! Inte oss emot!

Annars då? Jobbet går superbra! Bara jobbat tre dagar men trivs som aldrig förr. En och annan larm incident har hänt men inga värre komplikationer har inträffat. Som vanligt så blir man skadad av att jobba i inredningsbutik. Jag vill ha allt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0