Mama can be proud (and I know she is)

Inte varje dag jag väljer bort en helkväll med dessa brudar



Damerna roar sig på Popaganda och jag sitter hemma med en flaska cola light. (på en fredagkväll kan väl tilläggas). Är det OK att dricka ett glas vitt i sin ensamhet bara för att?

Nejmen. Har haft en alldeles för lång dag med två jobbskift, pallar inte att styra upp och dra med ut. Extraknäckte på Lagerhaus Drottninggatan idag och sen drog jag kvällsskiftet i egen Lagerhaus. Relativt nöjd ändå att sitta hemma (inte alltför ofta dessa ord kommer ur min mun). Vi kan kalla det lugnet före stormen, så don't worry. I'm still the old Sara.
Hasta la vista Amigos. PUSS & KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0