Ciao Bella!

Italy ar soft som fan men vi har haft motgangar efter motgangar.
Borjade nar vi skulle aka ivag till Pisa och checka tornet. Vi skulle byta tag i Genova, Italien till ett mot Pisa, meen klanten i informationen sa att vi inte behovde boka nogot. Yeah right. Fast i Genova kl 00 utan nogonstanns att ta vagen. Vi loste dock situationen och fick tak over huvudet. Snabbt som fan ville vi lamna Genova dagen efter och dra vidare till Rom. Vi spenderade tva timmar att hitta ett hostel som Fippe vart po forut. Kom dit, trotta, vintorstiga och hungriga och skiten hade stangt igen. Efter monga om och men och lite svordomar fick vi finally tak over huvudet kl 23 po kvallen. Motgangar hit och dit, men ando... I FREAKIN LOVE IT. Jag vill inte aka hem igen....

Idag drog Fippe vidare och vi saknar honom redan. Var andra resenar Perran drog ockso hemat, sa nu ar det jag och min bastaste Mikkus mot Europa. Grekland ar i sikte! Tar nattaget mot Bari och sen Superfastferries mot Athen hallet. Som ni marker so forandras resplanen fron dag till dag och jag har inte den minsta lilla aning om var i Grekland vi kommer befinna oss efter det. Vi ska catcha bruna och dricka billigt vin. Thats the plan. Typ!

Vad har vi lart oss om Italien?

Italienare alskar Mikki.
Italienska stadare ar inte att leka med.
Ak inte till fel fontan i Rom.
Italienare tror att alla pratar italienska.
Italienare anvander overdrivet mycket kroppssprak.

Hasta la vista. GREECE HERE WE COME!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0