Black and white

Jag skulle städa och organisera min garderob. Det råder K A O S just nu. Har typ dragit ut allt över hela hallen och försöker välja kläder tills morgondagens jobb. Tråkigt när jag inte kan ha kläder på mej som jag egentligen vill ha. Det måste va enfärgat, inga mönster och inget utstickande. Hej, jag heter Sara och jag är er revisor liksom.



Kom fram till att jag har fått långt hår hörni. Tjohoo! Aldrig mer misslyckade haircuts och hemska färgningar. Jag ska ha mörkt och långt. No more Egypten-frilla, haha!



Städa kaoset och få ordning på stället. För imorgon kommer sambon hem efter två veckors semester! PUSS


Kommentarer
Postat av: Anna

nice skjorta!

2011-03-13 @ 15:34:47
URL: http://annaforsberg.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0