Danger och Harry b james











Vilken jäkla helg jag har haft med Lollo. Fredagen blev det Shape up, DANGER på debaser. Electro, 8-bit och dubstep. Så gryyyyym dj! På lördagen var vi slitna som djur och det var kollektiv på Hornsgatan. Kaffe med solen i ögonen var underbart. På Lördagkväll var vi på G igen. Denna gång rockklubb ala Harry B James. Billig öl och rockers! Efterfest med folköl, götteborska, golvchill och skratt så att magmusklerna e sjuka till klockan 8 på morgonen är najs.
Nu är vi slitna jag och Lollo. Solsidan och Solgrillen next up!
Jag är kär i mina nya hängslor från Lollos jobb och jag älskar Lollos ordförråd. Mannen, bajs och fett. Fniss!

Kommentarer
Postat av: Christina

Var har du köpt hängslorna? :) Skulle gärna vilja ha själv, både i svart å vitt. :)

2011-03-13 @ 20:17:24
URL: http://christina.ratata.fi
Postat av: Sara

Dom e från ett ställe som heter punktshop vid sergelstorg! :) Annars så finns det på H&M, divided också!

2011-03-13 @ 21:22:27
Postat av: Christina

Okej, ska kika efter dem då när jag åker till Sthlm i april. :)

2011-03-15 @ 16:13:32
URL: http://christina.ratata.fi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0