Oanade skills

Nu vecka, nya möjligheter. Tog igen helgens sömnbrist inatt och sov 11 timmar innan jag steg upp och stack iväg på jobb. När jag kom dit så fick jag höra att jag skulle va på parfymavdelningen. Shaisse. Jag drabbades lite smått av panik kan jag lugnt säga! Dior, Marc Jacobs, Chloe och Lancomé e inte riktigt my cup of tea.
Men what to do? Bara att deala med läget. Dagen gick och jag betade av kunderna..Under dagens lopp kom jag på mej själv med att stå och beskriva en Ralph Lauren parfym som blommig och frisk med inslag av hallon och vanilj! Haha, man borde kanske byta bransch?

Kommentarer
Postat av: Miik

Varje gång jag kollar in här och läser den rubriken läser jag ONANI istället för OANADE :(

2011-03-16 @ 20:05:33
Postat av: Sara

Hahah, man läser väl vad man vill att det skall stå ;)

2011-03-16 @ 22:55:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0