Spyan part two

Mina ord om att varje krona måste sparas har ju det varit lite si och så med dom två senaste dagarna. Men nu har det ju faktiskt varit Mikkis födis, så det så! Bild nedan på min mumsiga pasta från Vapiano. Den hette något vi inte kunde uttala. Vi kom fram till att dom säkert inte hade angett maträtterna med siffror bara för att jävlas med oss. Man skulle ju komma smidigt undan med att säga NR 8 istället för Granchi di fiume liksom!



Igår blev det Gondolen kneg. Jobbet är tungt, men mina jobbarkompisar är allt sköna. Kunde även ha gått hem efter jobbet, men Marco skulle spela på Spy bar och han fixade lista. Vi är inte helt omöjliga jag och Lollo! Conversen var på fötterna och jag var danssugen som aldrig förr. Att det levererades grym musik är det ingen tvekan om!  Jag ska fan börja gå ut nykter, det kändes bra!
Nu sitter jag på jobbet och försöker kompensera 9 timmars sovsaldo på två nätter med koffein i mängd och massor. Har en sånhär skön 09.30-01 jobbdag idag. Går från ett jobb till ett annat. När klockan ringde imorse var jag nog rätt lagom less på mej själv efter 4 timmars sömn. Men va gör man, bara att köra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0