Yippie-kay-ey

Nyår och jul har gått oss förbi. Min start på det nya året (som för övrigt kommer blir galet löjligt jävla awesome) kunde inte bli bättre. Countdown med brudarna och vi tog tillfället i akt att göra en sista gemensam resa tillsammans innan vi drar iväg Down under. Vi packade in oss i bilen och drog iväg till Danmark och fira nyår. Kan inte annat än tacka och bocka för att jag har sånna underbara energiknippen till bästa kompisar och resan blev grym! Vi festade i högsta växeln i 5 dagar och festen fortsätter. Infinner mej i Vasa, Finland för tillfället och träffat på vänner och familj. Dagarna här börjar ta slut och sen åker jag till Stockholm några dagar innan jag på Torsdag hoppar på planet och drar iväg till Australien.
Yeah no words needed, jag e nervös, uppspelt, har resfeber och har ingen aning om vad som komma skall. Om exakt en vecka står jag på Australiens mark och har ett år av äventyr framför mej. High five tjejer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0