Ohhh Bristol

 
Bristol week three.
Still job hunting. Damn, I want a job ASAP. 
Heaps of jobs going around at the moment, but mostly just part time/christmas temp jobs.
Well, I guess I have to start somewhere - even if it might be that I can't make it home for Christmas.
 
 
 
 
Bristol levererar fortfarande. Kan dock inte vanta tills jag far lite ordning pa vardagen - ett jobb och eget place. Jag absolut alskar the fact att prata engelska varje dag - aven om den Bristtiska accenten ger mej lite huvudvark now and then. 
Var alskade Mikki kom och besokte oss pa Fredag och vi gjorde Motion igen. Two fully packed warehouses of madness och grym musik. Don't mind if I do! 
 
Jobb hunt continue.. ut pa stan och hand out CV's. 
LATER!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0