kompis det går bra nu!

Pepp, taggad, nu jävlar!
Inne på dag 3 nu av att försöka-få-bort-sötsuget/käka nyttigt/GI-metoden... och det går finemang. Igår skulle jag ha kunnat döda för nått sött. Idag däremot känns det nästan inte alls. Pepparkakorna, mintpastillerna, kexen och skumgummisarna kikar på mej konstant. Nästan så att jag high five'a mej själv igår när dagen var slut som kunnat stå emot. Jag undrar verkligen hur länge det kan ta innan man blir av med sötsuget? Eller bli av med lär man ju aldrig bli, men slippa det värsta suget i alla fall.
Äh nu ska ja gå å käka en avokado eller nått.

Kommentarer
Postat av: linda

Jag försöker slut me kaffe. Klara mej tills nu. Suck! äta nyttigt dieten kan ja bara håll max en dag. Tills ja tänker att en liten kaka kan int skad. eller 5. jävla tur att ja har din gamla stepper. 2 kg ner som ja gick upp i början då ja va sjuk!

2010-12-08 @ 14:34:20
URL: http://homeiswheremyloveis.blogspot.com
Postat av: Sara

Varför sluta av med kaffe när du ändå bara har druckit kofeinfritt? Bra Findus, lätt att ta på sig kilon, jävligt tufft att få bort dom :)

2010-12-09 @ 14:54:14
Postat av: Linda

Tyvärr dricker ja vanligt kaffe igen. Men he ji min enda last i livet så naa dumt måst man ju få jär. Ha läst att koffein e bra för ämnesomsättningen dessutom. Fick messe du skicka åt mamm åm idol. Tyvärr vann ju fel person men e va säkert jävla bra stämning. Å ji maria så korka som on verkar?

2010-12-12 @ 15:42:50
URL: http://homeiswheremyloveis.blogspot.com
Postat av: Sofia

Man brukar säga att det tar cirka två veckor innan sötsuget försvinner :) Kämpa på!

2010-12-15 @ 15:28:27
URL: http://sofiastjaerna.papper.fi/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0