Top notch.






Slänger upp två stycken halvkassa bilder som är tagna med min mobil i fredags. Alltså jag måste berätta om helgen. Gör det kortfattat även om det finns 1000 saker att berätta om. Torsdag. Spy bar med Lollo. Dansa föttera off med Hejvåld! till kl 04.30. Fredag. Shopping av finfina saker med göteborg tjej. Checkade in på hotell stureplan. På med klackarna och öppnade vinet, begav oss mot Globen. Med Maria Montazami i baren (minst 2 meter lång) smutta vi på vitt som vi blev bjudna på av ungkarlar i 35 års åldern. Stämningen var grym och Jihde var kung. Vi sket i vinnarlåtarna och drack vin istället. Rätt person tog hem segern. Men skulle ju naturligtvis velat se Olle där istället för Minnah. Olle körde gitarrspel i pausen som ni inte fick se. Tog taxi till Idolefterfesten, göteborgstjejen fixade! Hav av kändisar och uppträdanden av Darin och diverse idoler. Vi gick upp på vip. Drack skumpa och skålade med idoler. Hysteri över Olle och Jay. Vissa var packade. Jihde var kung igen! Kvällen va grym! Lördag. Sliten som ett djur. Sov till kl 16. Lockade håret och på med klackarna igen. Birthdayparty hos Mattias. Drack vin igen. Hade det supertrevligt! Körde buss åt helt fel håll mitt i natten (jävla klant). 45 minuter tog det att komma sig hem som skulle ta 10. Dök i säng 03.00 och prata i telefon i sömnen. Söndag. Väckning 06.30. Sliten var mitt förnamn. Takeawaykaffe på tunnelbanan till Akalla väckte mej. Mitt första och förhoppningsvis inte sista eventjobb. Agerade champagneservitris och pepparkakshusdekoratör på en grym julfest som hade allt man bara kan tänka sig. Uppträdanden, komiker, trollkarlar, popcornsmaskiner, champagnebarer, sockervadd and so on.. Trevligt som fan och många roliga människor. Att få betalt för att stå och småprata med folk och ge bort gratisgrejer e najs. Skulle kunna göra det till min vardag. Nu har jag dock lite måndagsångest. Haft det för bra i helgen. Behöver en grym vecka för att toppa min 4 senaste dagar. Imorgon Åhlens. Måste va pigg och fräsh. Pussgonatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0