You only get one chance to live Your life - and it doesn't get better than this!

Sitter på jobbet och försöker hålla upp mina ögon så gott det går. Igårkväll trotsade jag förkylningen med utgång. Måste säga att förkylningen är bättre, men jag mår ändå inte helt hyffsat. Tove Styrke va på debaser igår. och Mona Sahlin. Det var även Shape up. Vi shapea up iaf. Dans, släktutredningar och politiksnack. (Träffa på en Solfbo i baren, världen e liten hörni).
Ikväll borde jag gå hem och lägga mej i tid. Men icke. Fick tips om en klubb som vi ba måste testa ikväll. Inte värt att sitta hemma. Det kan jag göra någon annan gång. Ikväll blir det på med favoritjackan och bekväma skor, för fan vad jag ska dansa. (detta kommer jag ångra imorgonbitti när klockan ringer och det är dax för jobb)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0