Dag 3 – Mina föräldrar.

Min mamma har kunnat vara jäkligt hård med sina bestämda regler - MEN hon fanns alltid där för en och stöttade en när det behövdes. Sträng men rättvis kan jag nog säga. I dagens läge har mjuknat upp lite, de e väl sån man blir när man blir 'mommo'...? höhö. Att hon inte alls gillar min flytt hit över östersjön förstår jag, men lite stöd på den punkten skulle verkligen inte sitta helt fel.

Pappa är alltid pappa. Pappor finns alltid där men dom brukar inte vara några hejjare på att visa det!

Nu glögg till frukost!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du vet att jag stöder dig i vad du gör, men att inte "gilla" betyder inte att jag inte är glad för din skull. Puss på dig älskade unge

2010-11-29 @ 11:32:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0