Gillar!


Gillar liksom läget idag. Hela dagen har gått åt för skolning på mitt nya jobb. Blev utdelad plats där jag verkligen ville va - på inredningssidan. Mycket att ta in, men det var kul som fan! Även en massa trevliga tjejer att jobba med! Efter jobbet samlades vi här på några liter kaffe.
Nu är jag sådär skönt trött och nöjd efter en bra dag. Det är varmt och mysigt och doftar vanlij här. Vår lägenhet e sjukt mysig. Och jag gillar mina nya ljusstakar. Jag gillar allt lite extra idag. Gillar!

Kommentarer
Postat av: Malin

Så myyysigt du har det! :) Och grattis till jobben förresten, de e ju helt frickin awesome! :D

2010-11-24 @ 00:10:07
URL: http://enhundradelssekund.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0