JU!

Nu har jag sovit på saken.

Började dagen med en storstädning här hemma. Så jävla skönt att komma hem till en nystädad lägenhet! Sen blev det frukost ala lunch på Vurma med Jennifer. Mätta och belåtna stack vi in till city och shoppa lite. Ett par rosa mysbyxor från bikbok? Check! Sen mötte jag upp Lollo, mini Lollo och Johanna på Götgatan för lite fika och en sväng via Monki där jag införskaffade en hääärlig stickad militärgrön halsduk.
Snart kommer Umeåligan hem till mej för lite vin! Wonderbart! Dom försöker få med mej till Babasonic ikväll. Försöker stå emot! jag ska inte gå ut ikväll....................

Kommentarer
Postat av: joppe

fuck baba go marie

2010-11-04 @ 02:56:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0