schhhhhh


Igår var jag pain in the ass på jobbet. Stackars Joppe som fick stå ut med mej. Trött och grinig var jag. Sen fick jag ett sms som genast gjorde mej på bättre humör. M är söt.
Imorse träffade jag upp Mistu på medis över en kaffe och fralla. Hatar ordet fralla. På mitt språk heter det semla. Otaliga gånger har jag blivit skrattar åt på jobbet när jag kallar våra frallor för semlor. Big no no!
Imorgon ska vi va kulturella. Fotoutställning på Fotografiska it is!

Utrag ur en dialog på jobbet

Jag; vet du om någon skönhetsalong här i närheten?
Chefen; könhetssalong vet jag nog inte... bara schhhönhetssalong

fan, jag måste jobba på mitt schhhhhh

schuttischhuu
schhuu schhöschhjuka schhömän

Kommentarer
Postat av: ahå

min kusin på 4 år, kom å sa åt mej i förra veckan, det heter sccchju, schhjömän, scchinka :)

2010-11-02 @ 07:41:39
URL: http://haahs.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0