Want you to make me feel like im the only girl in the world.


Update; Vad händer? Jo. Nu är det så att jag sa upp mej från jobbet igår. Tack och hej liksom. Bye bye finito. Känns som en hel jäkla befrielse. Känner mej lättad. Min b-plan? Ja har väl egentligen ingen riktigt bra plan. Blir lite extrakneg på mitt gamla jobb medans jag söker nytt. Jag vill jobba i klädbutik. Kan inte vara alltför mycket begärt skulle man tycka.

Igår var vi ute och firade. Dels för att Johanna JOPPE fyllde 20 bast och jag smygfirade lite att jag hade sagt upp mej. Vissa blev fullare än andra och vi var igen på gayklubb tror vi. Schlager, transor och so on big time. Det blev sleepover på Hornsgatan eftersom Jennifer har lämnat stan. Jag är ju behov av sällskap. Idag sov jag och Lollo till 14 medans födisbarnet släpade sig till jobbet. Tacka vet vi cleareyes. Vår nya bästa vän!

Annat då? Ja jag har bokat resa till finland över jul. 20onde December 0100 bestiger jag Vasa flygplats. Vettefan hur länge jag stannar, det tar vi sen. Imorgon har jag engelska nationella provet i Solna. Ber till gudarna att kollektivtrafiken fungerar som den ska imorgonbitti! På Torsdag jobbar jag på Alternativhälsan. Fun!

Kommentarer
Postat av: Cecci

Får man fråga varför? Trivs inte? Skit pomo? Bara nyfiken ^^

2010-11-09 @ 21:13:57
URL: http://cecclanz.blogspot.com
Postat av: Sara

haha aja, kort och gott, skit pomo :D

2010-11-10 @ 17:38:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0