Why so serious?

Det snurrar i min skalle av all engelska hör-, läs-, och skrivförståelse. Plus på det lite CV skrivande. Summa kardemumma = aströtta ögon.
Blev jobbsökande över en middag för två. Köttfärssås ala Sara.
Sålt bilen idag också! Men den gick till en Backlundare, så don't worry, gröna faran kommer ju iaf finnas i släkten!
Nu e jag sugen på ännu mer drastiska åtgärdet när jag har lite cash i fickan. Mamma skulle iofs flå mej levande om jag bestämde mej för att sticka till varmare breddgrader en månad eller två. Riiight?!

Kommentarer
Postat av: linda

vem ha köpt gröna faran?papp? jag å klåbbar d åm du sticker ti södern. du e fortf skyldi me cash + mamm så du täcks int res bort! nu ska ja va snäll.. bra att du sluta på jobbe iaf. kanske du hittar ett drömjobb?



take care//findus (moraltant å xtramamm)

2010-11-11 @ 14:53:45
URL: http://homeiswheremyloveis.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0