You only get one chance to live Your life - and it doesn't get better than this!

Idag mina vänner är det L ö r d a g och som jag har väntat! Glöggen och vinet är inhandlat, outfitten utvald och lägenheten tiptop - bara för mina kära vänner att komma! Yiho!

Jag måste btw vara sminkförsäljarnas favorit! Tog en runda via Åhlens efter KICKS besöket (köpte en foundation).. ja väl inne på Åhlens skulle jag inte ha nått. Egentligen. Kolla runt och en expedit kom fram till mej och började visa upp några puder. Jaja, pudret fick hon sålt. Kunde ju va bra med ett solpuder också kanske?
Summan av detta = jag kom hem och räknade ihop mina puder jag köpt på senaste tiden.. 5 st puder (naturligtvis olika märken och vissa e löspuder), 3 st rouge, 2 st solpuder. BRA SARA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0