Baba Sonic last night


Det blev ju en liten spontanutgång igår med Johanna och Lollo. Jag visade dom vägen till Baba sonic. Vi snackar drag. Vi dansade och sjöng med till familjen och håkan. Imorgon hörni så är det tredje gången gillt med familjen för i år. Samtidigt klubb Shape up på Debaser som tydligen ska va awesome enligt mina umeå homies.

Men innan vi drar iväg på festligheter ska jag faktiskt göra lite nytta också. Kl 09.00 ska jag infinna mej på Gärdet och kolla läget till ett extrajobb. Kan berätta mer om det sen! Sen resten av dagen jobbar jag på fiket.
puss&gonatt

Kommentarer
Postat av: Malin

oooh men NAJS bilder hördu! :D vems kamera?

2010-10-15 @ 10:52:29
URL: http://enhundradelssekund.blogspot.com
Postat av: Sara

Det är Lollos kamera, (min jobbarkompis johannas en kompis). Hon har alltid med sig sin systemkamera, så de e najs

2010-10-16 @ 20:08:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0