Bloggbyte

 

Yeah, nu kör vi. Anledningen till att jag inte har bytt blogg tidigare är nog helt enkelt för att jag är totalt kass på all form av bloggdesign. Värdelös helt enkelt. Så någon med minsta lilla skills kanske kan hjälpa mig?

Men detta känns bra.

Nu är det dock sömn som gäller. Ett behov av att ta igen två nätters sömnlöshet. Lagom festa när man har massor med jobb över helgen. Vi övervägde en stund att stanna hemma på lördagkväll, men jag och min nyfunna vän (jobbarkompis) Johanna konstaterade att vi bara är 20 en gång i livet, så det är lika bra att gå ut. ACE blev det. Och fan vad jag har saknat stället. Nu ska jag Ace:a varje lördag.

Pussgonatt

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0