Copacabana, onsdagsbira och floating


Snodde bild av Lollo igen eftersom jag aldrig har en kamera med mej.

Igår fick jag en ledig dag. Det blev igen copacabana, men denna gång med min nyfunne "Ume vän" Lollo. (som är min jobbarkompis Johannas homie). Vi käka gott och hade det trevligt. Fick ett samtal och då blev det att styra in mot skånegatan för några öl på Baravi. Trevligt, men tidig hemgång eftersom jag idag skulle jobba på alternativhälsan med floating - som jag sen fick testa på själv. Fan vad cool känsla! Testa!! 35 grader i vattnet, 30% salthalt så man bara flyter omkring, mörkt och med avslappnande musik. Jag föll in i drömmarnas värld och glömde bort tid och rum. 50 minuter senare var jag avslappnad, harmonisk och trött, kommer sova gott inatt!

Kommentarer
Postat av: MiCk-da-ChiCk

Sara jag saknar dig! När jag kommer hem måste vi ses, så snabbt som möjligt. Puss!

2010-10-28 @ 21:51:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0