Finbesök


Jag och Cami får finbesök i helgen. En stycken Annica kommer till swedenland och besöker oss. Enda bilden som jag hittade på oss två var från Jeppisdagarna för nått år sen, great success. Hur som haver. Jag är för en gångs skulle ledig både fredag och lördag, vilket inte kan bli mer passande. På fredag har jag min muntliga examination i Engelska och sen på kvällen anländer Annica. På lördag har vi tänkt oss brunch, shopping, fika och rundvandring. Sen utgång, vart vi ska gå är redan bestämt. Blir en favorit i repris - Ace.

Kommentarer
Postat av: Sanna

Va kul! det var ju på tiden att du får nått gjort åt din engelska! =P Liyah saknar dej så himla mycket!

När vi skjussade in dej till flyget så det första hon frågade när vi satte oss i bilen var, mamma, när kommer julen? varifrån frågan kom ville ju jag veta. Svaret som kom ur den pratglada 4 åringen var ju. Men mamma du vet ju att Sara kommer hem tå e ji julen! Fan vilken koll hon har!

2010-10-05 @ 16:16:41
URL: http://Zozno.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0