Grinigast i Stockholm

Vad händer? inget speciellt för tillfället. Jag jobbar, festar, jobbar, festar. Borde dra ner på festandet. Big time. Igår tog det stopp. Låg typ i fosterställning hela dagen och tyckte synd om mej själv. Inte helt okej. Fick sen besök av tre Vasakillar. Blev genast på bättre humör! Blev även subway macka med Isac, gjorde ju inte heller saken värre.
Men idag sitter jag här och tycker synd om mej själv. Lipar som ett litet barn. Tur att Jennifer gick ut. Hon hade antagligen tyckt att jag va lite dum i huvet. Tar ont i hjärtat idag. Heller inte helt okej. Vad fan är problemet med mej?

Nu vill jag bara boka flygbiljett hem till Vasa så att jag har något att se fram emot. 22 december mina vänner! Annars så om en månad kommer min käre mor och hennes Kent hit på besök. Vi har biljetter till Queen-showen! Kommer bli jävligt bra!

Kommentarer
Postat av: Malin

Jag har också flyg hem till Vasa den 22:a. :) Pakko vara hemma på julen ;)

2010-10-25 @ 23:57:36
URL: http://enhundradelssekund.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0