Så var det dags igen...köpa vinterjacka!




Favoriter från Topshop

Det börjar bli dags nu igen. Grejen som jag verkligen avskyr att göra. Att köpa vinterjacka! Jag provar varje år säkert 50 olika jackor och blir aldrig riktigt nöjd. Jag hatar tjocka jackor. Men i år planerar jag faktiskt att köpa mej en med foder för att unvika att frysa ihjäl som jag tänkte göra förra vintern - då körde jag bara med min läderjacka. Idag konstaterade jag att jag borde ta mej i kragen och börja söka på riktigt nu. Vintern är här typ redan känns det som. Lite bidrag tas gärna emot av päronen, ni kan ju inte låta er dotter frysa!

Kommentarer
Postat av: Anna

Snygga jackor.. Men de e väl mer höstjackor? :) Jag har också alltid svårt och hitta vinterjackor.. Men nu har jag äntligen hittat en!

2010-10-05 @ 21:30:02
URL: http://annaforsberg.blogg.se/
Postat av: Sara

Ja, alltså de e ju mer höstjackor.. men jag vill liksom int köp nån stor bylsig vinterjacka! Den behöver inte va supertjock bara den åtminstone är ordentligt fodrad. Hemskt men sant så fryser jag hellre :D

2010-10-06 @ 21:04:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0