Inte alla indianer i kanoten.



Nyss hemkommen från Whiteroom. Jävligt underskattat ställe (av mej alltså) måste jag säga! JÄVLAR vilken jäkla  suverän kväll jag har haft. Musiken är ju A och O, whiteroom gör det bäst i stan! Dans från börjar till slut. Först in sist ut! Körde igen på den nyktra banan. Ska ju trots allt jobba imorgon (jaa, om 2,5 timmar). Sitter och sörplar kaffe och överväger att inte gå och sova överhuvudtaget. Just nu känns det som den bästa lösningen, kommer antagligen inte va av samma åsikt imorgonkväll dock. Börjar tro att jag inte har alla indianer i kanoten!

Lite pics från gårdagens och kvällens när jag styrde upp middag. Kycklingbröstfilé med basilika, tomat och in i ugnen med creme fraige, grädde och dijonsenap. De va gott, jävligt gott! Jag kan ju om jag vill har jag ju nu bevisat två gånger på en och samma vecka. High five till mej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0