Måndagsnöjen





Jag bara väntar på ett bakslag nu alltså. Har haft alldeles för många glada dagar den senaste månaden (knackar i trä). Efter regn kommer solsken heter det ju, finns det också efter solsken kommer regn? Jag och Mikki hade vår "the best Monday ever" förra sommaren en Måndagkväll när vi bestämde oss 5 i 6 att springa till systemet och köpa en vibox och dra på Maskinen under Stockholm love week. Idag va vi överens om att vi slagit just den Måndagen med hästlängder. Jag började dagen med parkhäng i Tantolunden med Joppe, sen mötte jag upp Mikki & Britta i city och sen drog vi iväg till Cirkus där Håkan skulle spela. Har otroligt många fina bilder på kameran och så många awesome filmer! Världens vackraste Håkan bjöd på en gryyyym konsert och jag får rysningar av bara tanken. Kom igen Lena, Känn ingen sorg för mej Göteborg, Ramlar och En vän med en bil fick hela Cirkus att hoppa runt som galningar och Gårdakvarna och skit och Det är så jag säger det fick nog alla att känna rysningar längs ryggraden och bli kär i dendär lockiga mannen som verkligen kan sin sak! Att självaste Winnerbäck var på finbesök gjorde ju absolut inte saken sämre. Jag dog lite inombords och bad böner till dom ovanför att just jag befann mej på rätt ställe och tidpunkt för att sen om nödvändigt kunna dö en lycklig död. Avrundade kvällen med min kära sambo Jennifer på ett mysigt tapas ställe i vårt kära Hornstull. Jag vågar ju inte berätta högt att vi ännu en måndagkväll beställde ett glas vitt eftersom min käre mor läser detta.
Har en tråkig jobbdag framför mej imorgon. Sen hörnini åker jag och J iväg på busigheter och jobb till GÖTTEBORG! Livet ler och jag ler tillbaka. Puss och Gonatt!

Kommentarer
Postat av: Mami

älskade unge!mami vet...

2011-04-21 @ 09:01:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0