Vem är det som kör egentligen?

Idag mina vänner är ingen rolig dag. Om Sara själv fick bestämma hade hon legat hemma i fosterställning och inte rört en fena. Vi gick ut igår - på en måndag. Soap bar var det drag på! (älskar att man kan gå ut vilken dag som helst i veckan) Moralen tappades tyvärr bort någonstans mellan kl 1 och 3. Eftertänksamheten och minnet var som bortblåsta någonstans mellan skumppan, drinkarna och shotsen som stog på bordet konstant. Gratis var tydligen gott. Alldeles för gott.

Annars så måste jag säga att mina svenska vänner har fint språk.

Svensk tjej 1; Vi går till boan dirre och köper lite birre och drar sen till en ferre. Helt serri!
(översättning; Vi går till bolaget direkt och köper lite bira och drar sen till en förfest. Helt seriöst!)

Svensk tjej 2; Dethär suger fan bajskorv. Fuck, jag är så jävla kukmätt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0