love it

Bakis, ynklig och sällskapssjuk så jag går sönder har jag kämpat mej igenom en av dom sista arbetsdagarna.
Kom precis hem till en tom lägenhet, kastar mej på soffan med indiskt som jag hämtade på hemvägen och lägger på en romantisk komedi med lyckligt slut och tycker mera synd om mej själv.
Och så får man ett telefonsamtal och jag kan inte annat än sitta här och le som ett fån för mej själv.

"Vi kommer till Stockholm på torsdagmorgon. På fredag drar vi till Köpenhamn och bor och festar med några kompisar. Lördagen e fortfarande oklar... är det bra i köpenhamn stannar vi där, annars drar vi till Amsterdam till några kompisar och festar med dom, eller någon helt annanstanns, vi har alla möjligheter! Låter det bra? För du ska med."

EHEHE. Hello 2012. Kan inte annat än bli g a l e t jävla b r a.
Åh vad jag älskar mina underbara spontana brudar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0