So this is Christmas...



Finally är julstressen över på jobbet. Har varit jäkligt intensiva veckor med grymt mycket jobb. Imorgon är jag L E D I G och sen så taggar vi till för sista veckans jobb i El Stockholmo - mellandagsrean! Lär inte heller vara helt nådig!
Idag är det julafton mina vänner. Men inte för mej. Har gjort allt jag bara kunnat för att försöka ignorera och förtränga vilket datum det är idag och peppat mej själv med att jag får fira lite jul nästa vecka med mina nära och kära. Har iofs öppnat två fina julklappar här hemma som jag fick av mina bästaste tjejjor och även skypat med le familia som satt hemhemma i vardagsrummet och åt julmiddag! Sparkade även igång Australien packandet och rotade fram solbrillorna, testade jeansshortsen och tvättade kläder (inte direkt trängsel i tvättstugan hehe)
Får snart några boys över och ikväll blir det utgång! Skruvar upp volymen ytterligare och paketerar in dom sista julklapparna. Finfina paket har ni att vänta er! PUSS OCH GOD JUL mina fina!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0