High five

"Att gilla sina egna statusar är som att high five'a sig själv"

HIGH FIVE SARA

Jäklar vilket träningspass. Sprang först mina 5 km. Efter ca 2 km var jag redo att ge upp! Benen kändes tunga och jag kom i otakt med andningen. Men sen så kom Pendulum - Witchcraft på (som nu är min nya jag-orkar-mycket-till-låt) följt av Swedish house mafia och jag sprang 3 km till på 9,5 km/h.
Nu undrar jag... Är det bättre att springa typ på 9,5 km/h 5 km i sträck, eller varva mellan typ 11 km/h och gå lite emellan? Vad är bättre?!
Blev sen ett arm och axlar och bröst pass med tunga vikter och avslutningsvis pinade jag magmusklerna så att dom skakade. Shaisse vad de e kul att träna... Varför har jag inte kommit på detta tidigare?!?! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0