Kör baa



Låt mej presentera mitt nya intresse.
*trumvirvel* tudududuududuuu
Löpning.
Love it! Älskar att ställa mej på löpbandet, lägga på apbra house och bara köra! Är ju naturligtvis en nybörjare ännu, men shit vad det ger snabbt resultat! Orkar ju så otroligt mycket mer på bara några veckor. Dom senaste gångerna har jag kört 5 km och tävlat mot mej själv. Måste minska tiden för varje gång. Idag sprang jag 5 km på 31,15 minuter. Inte någon toppentid, men imorgon tar vi nya tag! Peppppppp

För övrigt är jag jävligt tråkig. Nationella provet närmar sig och jag är kass på matte. Har aldrig varit såhär präktig i hela mitt liv. Längtar efter att den 11 feb är över. Då smäller det! Jag och Mikki har t.o.m börjat prata i ordspråk av hur jäkla duktiga vi har varit... Jag tror nog att för mycket pluggande har ett finger med i spelet...Börjar tro att här ligger en hund begraven....Men det är en annan femma! Där fick jag verkligen till det


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0