Ännu ett steg närmare beach 2017

Igår var det dags för årets första gympass. Hade typ byggt upp ett mardrömssenario i mina tankar och förberett mej på en nära-döden-upplevelse. Tankar på hur Joppe piskade och skrek på mej när det gick för sakta på löpbandet och hur jag grät när jag lyfte hantlar kom upp i mitt huvud hela tiden.. MEN. Så var ju nu inte fallet!
Jag tror att vi båda blev lite förvånade över hur bra det verkligen gick och hur mycket vi orka. När jag gick och la mej igårkväll tänkte jag att jag aldrig kommer att komma mej upp ur sängen dagen därpå pga träningsvärken. (men ännu ett MEN) Så var ju nu inte fallet heller. Idag mår jag strålande och ser verkligen fram emot kvällens träning!
Igår var det kul att träna och pepp på att Joppe peppar mej och jag peppar henne tillbaka. Igår var vi värda varsin high five efter träningen och det kommer vi nog bli ikväll också tror jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0