Back to reality

Jag är inte redo för detta. Efter att ha haft ca 10 dagars ledighet har jag blivit alldeles för bekväm med att inte ha några tider att passa och några måsten överhuvudtaget. Att jag jobbar resten av veckan känns inte helt okej faktiskt.
Jag sitter här och är upprymd som ett litet barn i väntan på julafton. Jag skrev tidigare om att jag har börjat planera mitt 2011, idag sattes bollen i rullning big time. (Don't worry mama, ja ska inte göra någonting totally stupid) S p ä n n a n d e det blev helt plötsligt ju!

Joppe påpekade idag att jag verkar vara back on track igen eftersom jag dansade runt i köket när hon kom på besök. Yes, nu kan jag friskförklara mej själv från förkylningen. Gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0