I did it!

Måste säga att dagens två inköp gick jäkligt smärtfritt.
Började med datorköpet. Hade turen att expediten var en relativt ung tjej och jag kom undan lätt med att inte kunna så mycket om datorer. Snack om LCD skärmar och RAM-minne är inte min grej vilket hon fattade väldigt snabbt. Kom ut ur butiken nöjd som fan med en Sony VAIO 13" som är fint metallicgrön.

Nej Verro, min och försäljarens konversation lät faktiskt inte såhär;

Jag> "Hej, jag vill ha en dator"
Försäljaren> "Okej, hurudanna egenskaper ska den ha?"
Jag> "Ööh, den ska va snygg"

(haha i och för sig så kan jag säga att mitt senaste telefonköp gick nått i den stilen)

"Vad vill du använda telefonen till och vilka egenskaper ska den ha?"
"ÖÖh typ facebooka och så vill jag att den skall vara vit"

Aja, jag fick en vit mobil och facebooka kan jag göra med den. Så jag är nöjd ;)

Kameraköpet gick på typ 5 min. Kikat runt (på egen hand faktiskt) och läst om Canon Ixus 105 så jag slog till.
Lollo sa att jag handlade effektivt. Kör ba!


Kommentarer
Postat av: Verro

Härregud så stolt ja e över de! :D sko du va här sko du få en klapp på axeln! ;)

2011-01-06 @ 22:10:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0