Inte okej!

Igår var det pluggdag på Hornsgatan big time. Mikki kom släpandes på juridik böckerna och vi satte igång.
Plugg nonstop från kl 13-20.30. Eller nonstop och nonstop... Blod, svett, tårar, svordomar och böner där emellan.

Utbytte ibland lite fraser som löd

"Why god why?"
"MEN HELVETE JAG FÖRSTÅR INTE"
"NÄ jag ger upp"
"(x+5)(x-5)-(x-5)^2 vadå?)"
"COSINUS VAAA?"
"Faktorisering my ass"
"Vad fan har jag gett mej in på?"
"YES YES RÄTT SVAR"


Tyvärr så förekom inte dom positiva fraserna speciellt ofta igår. Och tacka vet jag min fina vän Mikki som orkar med mina svordomar och trögtänksamhet. PUSS

Kommentarer
Postat av: Miiiiccccc

Haha men Sara, klart jag orkar med dig! <3 Det är ju inte ens jobbigt! ren och skär underhållning! ;)

2011-01-19 @ 22:40:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0