Seize the day



Jag har nog aldrig varit såhär målinriktad på flera plan i hela mitt liv. Träningen går bättre än någonsin. Skakis i kroppen efter ett killer pass på gymmet. Haha, undrar hur Mikkis armar mår imorgon?! Kör hårt på tre olika jobb. Pengar rullar in som dom ska nu.. Varvat med matteplugg varje ledig stund. OCH till råga på allt.. två veckors absolut _INGET_ festande. Det hände senast...ja, mitt minne räcker inte ens till. Att kompenserar mitt festsug med träning går faktiskt förvånansvärt bra kan jag säga er! Tacka vet jag mina partners Joppe och Mikki.


Kommentarer
Postat av: Linda

Good for you!:) kan du skick lite energi till syrran också?

2011-01-27 @ 09:29:20
URL: http://homeiswheremyloveis.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0