Thursday awards 2011



Härmed ger jag mej själv rätten att dela ut lite fina pris som jag tycker att folk är värda efter dagen som gått;

 Först och främst kan jag glatt dela ut en kastrering (utan bedövning helst) till denne skitstövel som öppet sitter och facebookflörtar med mej. Lite oskyldig flört hit och dit, fine. Men näe jag är inte intresserad och detta är nånting som verkligen får mej att bli pissed off.
Haha, såhär i efterhand märkte jag att jag glömde att skriva orsaken till varför jag blir pissed off..eftersom han har en flickvän som skulle göra allt för honom. Where is the love?

Dagens MEN PALLA!!!!!!! går åt phonehouse. Tredje gången jag var dit idag och fortfarande har vi inte problemet löst. För att göra en lång historia kort kan vi sammanfatta det med att Dom klantade till mitt abonnemang så jävla mycket. Blir ett återbesök imorgon igen. 

Det största (och finaste) priset som nu då är en stor, fet high five går till mej och Johanna som jobbade på så jäkla bra på gymmet idag. Vi baaa körde och hårt gick det!


Kommentarer
Postat av: joppe

Jag gillar fina pris

2011-01-14 @ 18:51:12
Postat av: Anonym

Va e det med killar (med flickvän) som prompt skall flirta via facebookchatten?? F-n man blir förbannad.

2011-01-16 @ 23:34:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0