Tillbaka på rätt sida av Östersjön

Borta bra men hemma bäst. Mitt hemma är inte längre Vasa/Petalax. Mitt hemma är i Stockholm nu. Men jag har haft fin kvalitetstid med syrran och min älskade systerdotter, firat jul med familjen Toivonen & Paldanius, festat till kl 10 på morgonen, kramat mamma och kört bil men Jennifer runt runt och bara drömt oss tillbaka med jävligt bra musik.
Fått otroligt fina julklappar och jag doftar underbart av min nya parfym.
Nyår kom och gick. Jag och Mikki var lyckliga på tolvslaget. Bra början till ett nytt år!
Tog oss nästan ett dygns sömn (rättare sagt 17 timmar) att komma i rätt balans efter fredagen. Idag söndag känner jag äntligen mej i form igen. Hårt att va på topp!
Jag sitter redan och planerar mitt kommande år. It's gonna be awesome hörni.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0