Snabbtänkt? Javisst!

Påtal om snyggingar hörni.. Va nyss ner till ICA för att köpa mat. Giss till kassan - betalade - packade ihop mina saker. Snygging på ingående som köpte bland annat youghurt. På något vis lyckades snyggingen tappa youghurten i golvet, vilket resulterade i att jag nu har youghurt på mina jeans och tröja och även han fick sig en ordentlig yoggidusch. Han höll på att gå sönder av skam. Jag kunde ha blivit irriterad men i detta fall var det nog inte rätt läge.

För i detta läge önskar jag att jag hade haft typ ett tvätteri och ett visitkort att dela ut. Vad hände med visitkorten btw? (som man fick en hel bunt av när man öppnade sitt första abonnemang från ELISA för 10 år sen när man skaffade sin första mobil) Lätt att man bara borde ha fiskat fram ett visitkort och sagt Ring så tvättar jag eller nått i den stilen. (jaja inte heller så snyggt, men ni förstår min point) Men så var ju nu inte fallet. Han bad om förlåtelse, jag sa att det va ingen fara och nått helt random som jag inte vågar berätta och dog lite sen. Verkligen helt awesome att jag inte har fått nån som helst kvicktänkhet eller förmåga att säga något otroligt smart vid sånhär händelser när man faktiskt har chansen att inleda en konversation med någon som typ skulle kunna ha varit min framtida man. Love it!

Nu ska jag fortsätta med samma aktivitet som jag redan har underhållit mej med hela dagen - Glida runt i lägenheten och känna mej lyxig i min sidenmorgonrock med en kaffe i mina nya stora fina témuggar, Elsas Mode boken och musik på i bakgrunden. Kom på mej själv med att köra ett gitarrsolo på min luftgitarr tidigare idag. High on life or high on coffee?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0