You are fit but u know iiiiit

Aja, där fick man för att man skrev att man "mådde toppen" och heeeeelt suveränt igår.
Träningsvärken utvecklades sakta men säkert igår kan jag meddela er om. När det vankades träning hade jag typ ont i varje muskel i hela kroppen och benen skakade på crosstrainern. MEN då kan jag ju meddela er om att  gårdagen inte va ens i närheten av hur jag mår idag.
När klockan ringde imorse och jag skulle sätta mej upp i sängen tog det emot. Stopp helt enkelt. Måste ha varit en fin syn när jag kravlade mej upp ur sängen sidleds för att inte spänna magen. Fick ta en lös tröja eftersom jag hade problem med att sträcka upp armarna över huvudet. Åh vad jag älskar att jag är i en sån otroligt good shape höhö.

Ikväll ska jag umgås med mina fina. Vilodag från träningen? Jo gud ja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0