Gotta love the Swedish summer



Har också idag haft en ledig dag och det gillas inte alls! Har å andra sidan haft det trevligt med Lollo som var min dejt för dagen. Spenderat dagen på stan och hamnade i "100 kronor för alla skor" kaos (brudar blir som galna alltså) glidit runt och sen styrde vi näsorna mot Liljeholmen för lite picknickande samt alkoholhaltiga drycker tillsammans med Lollos hyresvärd.
Solen sken fint hela dagen. Tills vi bredde ut filten, tog fram maten och hällde upp vinet. Då öste regnet ner. Hittade tak över huvudet där vi fick stå och uggla innan vi drog hem igen. Love the weather!

Imorgon mina vänner händer det grejer. Imorgon står jag på Centralen och tar emot 3 x Australian guys som ska bo hos mej i 5 dagar. Jag och Mikki träffade dessa herrar på Ios i Grekland på vår Europatrip och vi försökte övertyga dom att komma och hälsa på till Stockholm....och tydligen lyckades vi på något vänster! Hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0