It's all about the details brukar dom säga..













Håller på och pimpar till mitt kök lite. Tog igår en runda på IKEA med Alex som snällt gick bredvid och bar min bag som snabbt fylldes med skärbrädor, glas, ungsformar och bakbunkar. Nödvändiga men ack så tråkiga saker att shoppa. Nu är köket skurat från golv till tak och jag fortsätter på städfronten.
Det märks alldeles för väl att mina vänner jobbar dagsskiften och jag har alldeles för lite att göra.. Blir nästan lite rädd för mej själv..Varningsklockorna ringer när jag inte ens har lust att gå ut och festa. HJÄLP!

Kommentarer
Postat av: Linda

Snygg servis :)

2011-07-07 @ 09:55:29
URL: http://homeiswheremyloveis.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0