Lite pics bara

Eftersom jag har varit värdelös på senaste tiden att ladda upp bilder så tänkte jag att wtf, vi kör allt på en och samma gång då.



Lite pics från olika fester. En Torsdags spontanutgång med bruttorna, midsommar samt drinkbjudning hos Meri.

Vad hände annars med sommarvädret? Ofc att det ska bli mulet genast när jag har några lediga dagar. Min bruna efter resan håller på att tyna bort pga jag inte har vistats i solen sen jag kom hem. Jobb och ett Ikea besök står på schemat för resten av veckan.
Gjorde ett försök att styra upp mitt liv förra veckan efter att ha vaknat på söndagmorgon med bakisångest aka morkkis. Uppstyrt nu? Check! Lägenheten har nog aldrig varit såhär fin och mitt jobb blir roligare för var dag. Mama now you can be proud!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0