Sorry, big mistake..

Kom att tänka på ett minne som kommer förfölja mej för resten av livet. Det har rent av ärrat mej ordentligt, satt djupa spår and etc etc. (Ska då naturlish som vanligt tas med en nypa salt eller två, I don't do alltför seriös)

När jag var 5 hela bast så förklarade min 2 år äldre syster för mej klart och tydligt att jag egentligen bara var ett misstag.
Minns det som det var igår. Krokodiltårar rann ner för mina kinder och jag började planera en rymning hemifrån.

Haha, men seriöst kära storesyster?! Vem säger sånt? Skäms!
Såhär i efterhand undrar man ju vad hon grundade sin utläggning på.

Kommentarer
Postat av: sanna

du å Linda hadd ju bråka med mej hela dagen. De där va ju bara ett enkelt sätt att ta ifrån mej på ! =)

2011-07-02 @ 11:00:16
URL: http://Zozno.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0