Time is now



Sa nyss hejdå till vår Australienska vän som drog iväg på nya äventyr runt omkring Europa! Tråkigt, men sant. Han kan iallafall nöjd åka tillbaka till Australien efter att ha fått se alla sidor av Stockholm samt lärt sig säga 'Efterfest i mina byxor och alla är bjudna' på svenska.
Kan iallafall gotta mej i att jag blev med nytt jobb idag. I'm awesome! Snabba puckar, börjar mitt nya jobb på Lagerhaus på Måndag. Rivstartar med en 11 timmars dag. High fivear mej själv samtidigt som jag dansar runt i lägenheten och dricker champagne som Aussie köpte idag för att skåla för mitt nya jobb!
Är så glad så jag inte riktigt vet vart jag skall ta vägen. Stället verkade toppen och jag har bara träffat på trevliga arbetskollegor hittills. När jag och min nya chef skakade hand och hon sa 'Välkommen i gänget' visste jag inte riktigt vart jag skulle ta vägen! Heminredning, trevliga arbetskamrater och fast jobb är inte helt fy skam hörni!

Och inte nog med det. Imorgon drar jag och min vän Joppe ut på äventyr. Spontant är pretty much awesome!
Sanningens ord och jag tackar och bockar för mej. Puss & kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0