Ett sista tappert försök



Inte ens i mina vildaste fantasier kunde jag någongång tro att jag skulle ladda upp en bild på min mat. Men here we go! Har blivit influerad av min kära vän av LCHF dieten. Ett sista tappert försök till beach 2011 som tydligen är det största orosmomentet i denna stad just nu. Med såhär tre veckors tid kvar tills jag ligger på playan så är det ju fan värt ett försök. En spark i baken och mycket Lycka till kan jag dock behöva. Känner mej redan (haha jag började idag) som en nyttigare människa.
För att inte bli alltför nyttiga (iofs inte så stor risk) så har jag skrivit upp oss på listan till spy bar ikväll. Det kommer bjudas på skön electro och jag är ju as usual danssugen.

Nu blir det att riva igång dammsugarn efter att ha fått en koffeinkick och sen styr jag kosan mot Åhlens på lite jobb. Later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0