No no no no no no there is no limit




O M G ! Jag tänker ge helgen 5 guldstjärnor av 5 möjliga. Min första valborg i Uppsala och gott folk, det är definitivt inte min sista. Vi har haft flyt som fan kan jag säga. Fest från morgon till kväll och snygga människor så långt ögat kunde nå. Har haft mina två bruttor Mikki och Lollo vid min sida hela helgen och träffat på så mycket nytt folk. Förtärt fina drycker, studentrumsfest med min släkting Kim och hans polers, dansat, skålat och njutit av livet. Jag dedikerar 90-tals dengan 'No Limit' till denna helg. De är nu helt officiellt vår teamsong!

Kommentarer
Postat av: dita

åh herregud vad trasig jag ser ut. GICK JAG UT SÅ DÄR SEN(?!?!!?)



de va kul att träffas tjejen! :D

2011-05-04 @ 16:44:05
Postat av: Sara

Men haha, äääh vi va väl nog lite trasiga allihopa! Det är fan hårt att va på topp flera dagar. Valborg sätter sina spår!

2011-05-04 @ 16:49:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0