The party is in my head




Jag ligger i J's säng och mår fint. Matkoma, bakis och harmonisk. Har en supervecka bakom mej och en supervecka framför mej. Vi har festat som om vi skulle få betalt för det och hunnit med Soap bar x 2, Solidaritet, Debaser och Slakthuset.
Vet inte om min höga puls beror på att jag är nervös inför finland-sverige matchen ikväll, vår kommande resa eller när jag tänker tillbaka på dom senaste veckorna som gått och inser hur sjukt kul jag haft det!
Ikväll har vi bokat bord på The Crib, en sportbar på sveavägen där vi ska hejja på finland. 6 finnar samt 1 svenne i gänget. Taggad!!

Kommentarer
Postat av: Kimpa

Fan vad finnarna kommer få stryk ikväll! :P

Tror din höga puls är en kombo av de det du nämner, du har mycket att se fram emot.

Sitter med ett glas rött i handen inför matchen, taggad!

2011-05-15 @ 18:11:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0