Nice e ju Nice

Blev lite andrade planer mina vanner sen jag skrev senast.
Vi befinner oss nu i Nice, Franska riveran. Kom hit idag efter att ha spenderat en natt i Marseille. Checkade nyss in po varat Hostel, Villa Saint Exupery. Jag far bra vibbar av stallet, ol 1 euro och stallet e huge.
Vi har haft a hell of a ride pavagen hit fron Barca. Skumma typer samt iskalla tag. Nacksparr och lost naganstanns po ett stalle dar vi inte kunde kommunicera po engelska och fanns ingen mat so langt ogat kunde no! Men vi lever och vi mor fint!
Barcelona. Ooh vi alskar Barcelona. Det tog ont i vara hjartan att lamna vara nyfunna Kalifornian kompisar. Det blir fan ett oterbesok annu i sommar. Shit vilka galna tva sista natter vi hade. Po Razzmatazz (som forovrigt var ett av dom galnaste stallerna vi nogonsin vart po) och Opium som spelade so javla grym musik. Efterfestade po stranden bada dagarna och trillade ner i vora sangar klockan 9 po morgonen.
Imorgon moter vi upp Fippe som ocksa ar po resande fot och det ska bli so jakla najs! Vi planerar stanna atminstone tva dagar har, om inte stallet ar so awesome so vi inte vill dra harifran forstos!
Idag fyller vor lilla Liyah ar. Hade mer an garna gett henne en kram eller tvo idag och min kare mor imorgon. Tanker po er mina bastaste!
Puss & kraam horni.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0